marți, 2 iunie 2009

am cautat boxe

OK. Iti place muzica. Iti place sa se auda bine. Ai avut poate si ocazia sa asculti si echipamente bune. Acum apare intrebarea: ce ar trebui sa iti cumperi pentru acasa ?

Intreaba amicii, asculta cat mai multe echipamente si cauta informatii pe net.

Eu am ajuns pentru moment la doua configuratii (pentru doua camere de dimensiuni diferite):

1. Pentru o camera de 4 m x 4 m x 2.5 m cu acustica foarte buna (peretii imbracati in rafturi cu carti) :
- boxe PSB Alpha B1
- amplificator NAD C315BEE
- DVD player NAD T524

2. pentru o camera de 4 x 5 x 2.5 (aici mai trebuie lucrat putin la acustica pentru ca sunt cam mult pereti goi):
- boxe PSB Image T65
- amplificator NAD C325BEE
- DVD player NAD T524

In plus am simtit nevoia sa pot intra direct cu calculatorul (notebook) in amplificator, si am primit o recomandare competenta: o placa se sunet pe usb (Tranzit USB de la M-AUDIO).

Urmeaza sa va spun ce mi s-a parut bun si ce nu.

Astept cu mare interes si alte puncte de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu